poniedziałek, 28 listopada 2016

Podziękowania

Witajcie :)
Dzisiejszy post jest dla mnie wyjątkowy. Dlaczego? Ponieważ dzięki Waszym głosom Last Minute Love zwyciężyło konkurs na bloga miesiąca organizowany przez Katalog Granger. Chciałam wszystkim bez wyjątku podziękować za oddane głosy. Nie spodziewałam się wygranej, bo przecież ta historia ma dopiero dwa rozdziały, ale oczywiście jestem pozytywnie zaskoczona. Aż chce się pisać dalej! ❤


Nagrodą w konkursie była okładka, której autorką jest Mia z Land of Grafic. Bardzo jej za nią dziękuję! 


Możliwe, że niedługo powstanie nowy rozdział, ponieważ dzisiaj zacznę go pisać. Pogoda za oknem nie pomaga, więc może chociaż wyobraźnia mi dopomoże. Trzymajcie kciuki, żeby się udało!

Pozdrawiam serdecznie
Arcanum Felis

3 komentarze:

  1. Gratulacje! I czekam na rozdział oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, gratuluję!
    Wesołych świąt i czekam na nowy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon