czwartek, 10 listopada 2016

Nominacja „Blog miesiąca”

Witajcie :) Dzisiejszy post pewnie Was zaskoczy. Przyznam szczerze, że sama jestem zaskoczona. Wczoraj na Katalogu Granger zostały ogłoszone nominacje do tytułu Blog miesiąca i Last Minute Love zostało nominowane! Jestem w wielkim szoku, ponieważ historia dopiero się zaczyna i naprawdę się nie spodziewałam, że ktoś z Was czytelników tak wyróżni to opowiadanie.
Chciałam bardzo podziękować tej osobie, która wysłała zgłoszenie. To dla mnie niesamowite wyróżnienie, a słowa, które napisałaś  sprawiły mi ogromną radość i dodały wiele motywacji do pisania. Jeszcze raz dziękuję <3
Jeżeli uważacie, że Last Minute Love zasługuje na tytuł Bloga miesiąca, bardzo proszę o oddanie głosu w ankiecie, która znajduje się w POŚCIE 

Głosować można do 20 listopada do 23:59. Bardzo serdecznie dziękuję za każdy oddany głos :)

Korzystając z okazji wspomnę trochę o nowym rozdziale. Planuję dodać go pod koniec listopada, bądź na początku grudnia. Wszystko zależy od wolnego czasu i mojej weny. Teraz zajęłam się Muzyczną misją, ale myślę, że w przyszłym tygodniu zacznę pisać Last Minute Love. Mam już zarys w głowie, więc to kwestia kilku dni ;)

To tyle na dziś. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie <3

Pozdrawiam
Arcanum Felis


2 komentarze:

Szablon