sobota, 18 czerwca 2016

Zapowiedź

Ona — zdradzona przez chłopaka. On — oszukany przez współpracownika. Oboje chcą zniknąć i zapomnieć o nieszczęściu jakie ich spotkało. Chcą znaleźć się jak najdalej, tam gdzie nikt ich nie znajdzie. Przypadkowo wybierają ten sam kierunek — Teneryfę. Co się stanie gdy spotkają się w hotelu? Czy będą w stanie znieść swoją obecność? Czy te dwa tygodnie odmienią ich życie na zawsze?

__________________

Witajcie :) w ten sobotni wieczór publikuję zapowiedź mojego nowego wakacyjnego opowiadania. Jak wrażenia? Wiem, że po tak krótkiej zapowiedzi ciężko cokolwiek powiedzieć, ale mam nadzieję, że chociaż trochę Was zachęciłam :) Pierwszy rozdział powinien pojawić się na dniach, więc oczekujcie ;)
Przy okazji zapraszam do zapoznania się z zakładką Bohaterowie, która właśnie powstała :)

To tyle. Komentujcie i oceniajcie. Enjoy!

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rozdział już niedługo :)
      Dziękuję za pierwszy komentarz :D

      Usuń
  2. W końcu będę od poczatku przy jednej z Twoich opowieści! Zapowiada się fantastycznie!
    Pozdrawiam, FinDuMonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś ;) Mam nadzieję, że się spodoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zapowiada SIĘ CIEKAWIE!
    Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że chętnie czytam wszystko, co od Ciebie pochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może być ciekawie, a Ty fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Mam nadzieję, że się spodoba ;)

      Usuń
  6. Zapowiada się ciekawie 😊 czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy tylko zobaczyłam na fb, że udostępniłaś link z nowym opowiadaniem, oczy mi zaswiciecily, a na ustach miałam wielki uśmiech 😊 Czekam na rozdział. Po zapowiedzi już nie mogę się doczekać 😊
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać, na pewno znów nas pozytywnie zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ;)
    Oczywiście, że będę czytać :D Nie wiem jeszcze jak to zamierzam zrobić, ponieważ czasu nie mam za dużo. Ale coś się wymyśli ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś ;) Mam nadzieję się, że znajdziesz czas na czytanie ;)

      Usuń
  10. Hejo hejooo :D
    Czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę miała co czytać na wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Początkowo nie mogłam się połapać w szablonie. To dlatego, że nie lubię zakładek ukrytych w kwadracikach itp. :D
    Nieważne ...
    Draco i Hermiona na Teneryfie? Będzie na pewno wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam małe problemy żeby to wszystko ustawić, ale na szczęście się udało ;) Oj tak będzie bardzo wesoło :D

      Usuń
  13. Zapowiada się ciekawie ;) już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Pozdrawiam! Johanna Malfoy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już niedługo pojawi się pierwszy rozdział ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Chętnie przeczytam :) Czytam u Ciebie simply-irresistible-dramione. Wiem, że to tłumaczenie więc z ciekawością przeczytam Twoje autorskie opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  15. Powiem tyle jak to przeczytałam to w domu było słychać pisk radości. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe cieszę się, że ta zapowiedź wzbudziła takie emocje :)

      Usuń
  16. Uwielbiam Twoją twórczość! Czytam Muzyczną Misję, simply-irresitible-dramione i czytałam co nieco z ingis-et-glacies,więc już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już niedługo pojawi się 1 rozdział ;)

      Usuń
  17. Cieszę się i czekam na rozdział:) Twoje autorskie opowiadanie MM i tłumaczenia, niemal idealnie trafiają w mój gust czytelniczy, o czym zresztą wspominałam, zapewne więc i na tej opowieści się nie zawiodę.

    Pozdrawiam cieplutko (jeszcze na oparach wakacyjnego, rajskiego błogostanu)

    Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że jesteś i komentujesz ;) Mam nadzieję, że ta historia też Ci się spodoba :)
      Pozdrawiam i zazdroszczę błogiego lenistwa :)

      Usuń
  18. Mam nadzieję że będzie tak samo ciekawy jak ten pierwszy blog 😊😘 czekam na nastepny rozdział 💜

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem mile zaskoczona i nie mogę się doczekać.A widzę, ze mój pierwszy szablon ze starego bloga. na coś się przydał :D Pasuje idealnie do opowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo powinien pojawić się pierwszy rozdział :) Właśnie też mi się wydaje, że ten szablon pasuje tu idealnie :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Fajnie się zapowiada, na pewno będę czytać. :-)
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział!

    Pozdrawiam,
    Ariela
    breathe-you-in-dh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że się spodoba ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Umm... zobaczylam zakładkę bohaterów i myślałam że to będzie coś innego, ale jest na razie spoczko. Kojarzę Cię z komentarzy pod wieloma blogami, a dokładniej tego pięknego koteła na avku *.* mrr.. Co z tego że jutro mam 2 sprawdziany i nic nie umiem, ale yolo idę czytać dalej xd Czego to się nie robi dla fanfica...
    《~♡~》

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta historia jest nieszablonowa, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba. Ja też lubię ten avatar ;)

      Usuń

Szablon